«Уявна мандрівка»



Скачати 29.55 Kb.
Дата конвертації21.12.2018
Розмір29.55 Kb.
ТипСценарій

«Уявна мандрівка» (ігри-твори). Учням дається завдання написати невеликий твір про здійснену мандрівку до певного району планети. Учень, проявивши творчість, повинен описати цей район. Існує багато варіантів ігор-творів, які іноді виступають як сценарій рольових ігор.

«Пошта». Виготовляється шість великих конвертів з надписами: Північна Америка», «Африка», «Австралія», «Антарктида», «Південна Америка», «Євразія». Учасникам гри роздають рівну кількість карток, потім картки з обрисами материків, островів, річок, озер, заток учні повинні покласти до конвертів, не помилившись адресою.
«Правильно відбери». Зміст гри полягає в тому, щоб, отримавши кілька листівок, рисунків, учень зумів правильно відібрати ті, на яких зображено представників рослинного або тваринного світу певної природної зони. За кожну правильну відповідь учень отримує бал. За цією моделлю можна організовувати ігри під час вивчення материків, рельєфу, корисних копалин регіону, економічних районів.
«Географічний ланцюжок». Учень називає будь-яке місто, інший — називає місто, назва якого починається на останню літеру вже названого міста, і т. д. За цією моделлю проводять багато ігор, наприклад «На річці» (один із гравців називає річку, другий — місто, розташоване на цій річці, і, якщо відповідь правильна, називає іншу річку і т. д.).
«Упізнай силует». Як підказує практика, цю гру з успіхом застосо­вують і сьогодні, хоча відома вона ще з минулого століття. Для цієї гри необхідно виготовити силуети островів, півостровів, країн, морів тощо. За ними школярі визначають географічний об'єкт.
«Пазли» або «Збери карту». Учитель географії розрізає контурну або географічну карту на шматочки у вигляді неправильних обрисів. Ці шматочки він роздає гравцям. Вони повинні зі шматочків зібрати карту цілком. Гру можна змінювати. Наприклад, попросити впізнати об'єкти, позначені на карті. Таку гру проводять і за допомогою географічних кубиків.

«Третій зайвий». На дошці або аркуші паперу записують три поняття або назви, наприклад: Амазонка, Ніл, Карпати. Ставиться запитання: «Що зайве?».
«Чи знаєш ти цю країну?». Учитель називає країну, а учасники гри письмово повинні відповісти на запитання: столиця, річка, представни­ки рослинного і тваринного світу тощо. Виграє учень, який дав найбільш повну відповідь.
«Мандрівка картою». Учні — капітани кораблів — повинні провести вантаж з одного порту в інший (наприклад, з Мурманська до Одеси). Найкращим капітаном буде той, хто вибрав найкоротший і найзручніший шлях та найдокладніше описав його. Гру можна ускладнити, поставивши завдання описати об’єкти, розташовані на шляху, та скласти лоції.



«Знайди помилку в тексті». Учитель зачитує стислі описи об'єктів (описи можуть бути наведені на картках) з географічними помилками. Учасники гри повинні вказати помилки. Виграє той, хто назве всі по­милки в тексті.




«Географічне лото». Гра сприяє кращому засвоєнню вивченого ма­теріалу з теми «План і карта». Для гри необхідно кілька великих карток з наклеєними на них частинами географічної карти, із зображенням певних географічних об'єктів; картки трохи меншого розміру з умовними позначками цих географічних об'єктів і смужки паперу з їх назвами. Грати потрібно так: один з учнів зачитує назви об'єктів. У цей час решта учнів повинні швидко покласти на велику картку маленьку. Виграє той учень, який швидше та правильно закриє всі географічні об'єкти на великій картці.
«Географічний ланцюжок». Гра полягає у складанні ланцюжка з по­казників висот і глибин. Мета гри — усно розшифрувати цифри. При цьому за основу береться чотиризначне число. Складання ланцюж­ка — своєрідна гімнастика пам'яті.

2061162022105642189.

Відповідь: 2061 — г. Говерла;

1620 — максимальна глибина оз. Бай­кал;

2210 — максимальна глибина Чорного моря;

5642 — г. Ельбрус; 1894 — г. Народна.

Скачати 29.55 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©wishenko.org 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка