Вимоги до проходження творчого конкурсу з спеціалізації



Скачати 28.26 Kb.
Дата конвертації04.02.2019
Розмір28.26 Kb.
ТипПрограма

ПРОГРАМА

творчого конкурсу за обраним фахом

галузь знань – 0202 „Мистецтво”

напрям підготовки 6.020203 „Кіно, -телемистецтво”



Пояснювальна записка


Творчий конкурс з фаху «Кіно, -телемистецтво» складають абітурієнти, які вступають на напрям підготовки «Кіно, -телемистецтво» спеціалізації: «режисер телебачення», «оператор телебачення», «звукорежисер телебачення», «актор кіно», «тележурналіст, диктор та ведучий телепрограм».

На даний напрям приймаються особи, які мають повну загальну середню освіту та відповідну мистецьку підготовку.

Творчий конкурс визначає відповідні навички та вміння, згідно нижчезазначених вимог до кожної спеціалізації.
Вимоги до проходження творчого конкурсу з спеціалізації

«Режисер телебачення»

На вступному випробуванні абітурієнт повинен виконати такі творчі завдання:



  • прочитати напам’ять (на вибір комісії) один з 2-3-х самостійно підготованих літературних творів кожного жанру (вірші, уривки з прозових творів, монологи з драматичних творів) та виконати (на вибір комісії) один з 2-3-х самостійно підготованих гумористичних творів (байки, гуморески тощо). Надати стислу характеристику виконуваних творів розкривши питання культурно-історичного контексту, засобів художньої виразності та місця твору у творчому набутку автора;

  • виконати сценічний етюд-вправу на доцільну органічну дію в запропонованих обставинах. Етюд-вправа на запропоновану комісією тему готується абітурієнтом під час творчого випробування не більше 3-х хвилин, без використання мови, костюму та музичного супроводу.

В ході виконання творчих завдань абітурієнт повинен виявити такі уміння і навички:

Рекомендована література:



  1. Азарин В. От замысла до экрана / Азарин В. – М., 1995.

  2. Безклубенко С. Кіномистецтво та політика / Безклубенко С. – К., 1995.

  3. Безклубенко С. Українське кіно. Начерк історії / Безклубенко С. – К., 2001.

  4. Безклубенко С. Відеологія / Безклубенко С. – К., 2004.

  5. Брук П. Пустое пространство. Секретов нет / Брук П. – М., 2003.

  6. Горпенко В. Архітектоніка фільму: зошити 1-5 / Горпенко В. – К., 2000.

  7. Голубовский Б.Г. Наблюдение, етюд, образ / Голубовский Б.Г. – М., 2001.

  8. Гротовский Е. От Бедного театра к Искусству проводнику / Гротовский Е. – М., 2003.

  9. Довженко О.П. Твори: в 5-ти т. / Довженко О.П. – К., 1983.

  10. Історія українського радянського кіно: в 3-х. Т. 1-2. – К., 1986-1987.

  11. Капельгородська Н. Український телефільм у контексті вітчизняної культури XX ст. / Капельгородська Н., Глущенко Є. – К., 2003.

  12. Митта А. Кино: между адом и раем / Митта А. – М., 2000.

  13. Немирович-Данченко В.И. Рождение театра / Немирович-Данченко В.И. – М., 1989.

  14. Скуратовський В. Екранні мистецтва у соціокультурних процесах XX століття. Ґенеза, структура, функція: в 2-х ч. / Скуратовський В. – К., 1997.

  15. Телевізійний репортаж: практичний посібник для професіоналів. – К., 1998.

  16. Українське кіно: євроформат. Кіносоціологія. Хроніка громадських обговорень 2001-2003. – К., 2003.

  17. Українське кіно: Ідентифікація у часі. Хроніка громадських обговорень 1996-2003. – К., 2003.

  18. Фэнг И. Теленовости: секреты журналистского мастерства / Фэнг И. – М., 1993.

  19. Чехов М. Об искусстве актера / Чехов М. – М., 1999.

  20. Ширман Р. Телевізійна режисура / Ширман Р. – К., 2004.

  21. Шкляревський Г. Режисура. Морфологія і синтаксис екранних мистецтв / Шкляревський Г., Терещенко Ю. – К., 2004.


Скачати 28.26 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©wishenko.org 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка