Комунальний заклад Середня загальноосвітня школа №18 м



Скачати 190.93 Kb.
Дата конвертації10.01.2018
Розмір190.93 Kb.
ТипУрок

Комунальний заклад «Середня загальноосвітня школа №18 м. Дніпродзержинська» Дніпродзержинської міської ради

Урок



трудового навчання у 8 класі

Вчитель: Гаврилюк І.І., спеціаліст вищої категорії

2013 р.


План уроку

Дата: 12.11.2013 р. Клас 8 Предмет: трудове навчання (дівчата)



Тема. Види поясних виробів. Художнє конструювання.

Мета:

  • створити комфортні умови, щоб кожний з учнів відчув свою успішність, бажання працювати, поповнювати свої знання, застосовувати їх на практиці;

  • ознайомити з видами поясних виробів;

  • дати поняття ескізного рисунка як складової процесу конструювання;

  • формувати поняття про культуру одягу, вміння створювати ескіз проектованого виробу з використанням елементів комбінаторики, удосконалювати навички пошуку моделей-аналогів;

  • розвивати фантазію, увагу, пам'ять, спостережливість;

  • виховувати основи культури праці, потреби у творчості, повагу до людей творчих професій, пошану до національного одягу.

Очікувані результати

Засвоїти:

  • основні поняття зі сфери культури одягу;

  • етапи процесу створення ескізу;

  • правила створення ескізу.

Навчитися:

  • визначати стиль, силует;

  • читати і створювати ескізи виробів.

Обладнання: журнали мод, дидактичний матеріал, поясні вироби, презентації, фрагменти фільмів,комп’ютер,мультимедійний проектор, аркуші паперу А4, кольорові олівці. Основні поняття: поясні вироби, мода, одяг, стиль, силует, гардероб.

Міжпредметні зв’язки: образотворче мистецтво, народознавство, історія. Тип уроку: засвоєння нових знань, умінь, навичок.
Структура уроку

І. Організаційний момент

Створення позитивного емоційного настрою учнів (Мульткліп «Песенка о моде» у виконанні Смішариків). Сподобалася пісня? Добре, що у вас гарний настрій. Тож не марнуймо часу і зануримося в світ створення одягу. Доречи, 14 листопада – Всесвітній день якості і я сподіваюсь, що ми будемо працювати плідно і якісно.



ІІ. Актуалізація опорних знань

Бліц-опитування

  1. Коли вперше скористувалися методом комбінаторики в проектуванні одягу? (В 1920 р.)

  2. Які характеристики композиції є найважливішими? (Динаміка і статика)

  3. Виберіть із зразків, які є у вас на парті динамічні композиції.

  4. Виберіть із зразків, які є у вас на парті статичні композиції.

  5. Який силует має найбільш статичну форму? (Прямий)

  6. Одяг якого силуету є найбільш динамічним? (Трапецієподібного, прилягаючого)

  7. Що ще додає динаміки костюму? (Асиметрія)

  8. Що стверджує симетрія в усіх її видах? (Рівновагу, стійкість тобто статику)

Фото 1. На початку уроку «Бліц-опитування»



ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів. Повідомлення теми, мети уроку

Фрагмент художнього фільму «Тот самый Мюнхгаузен».

Дівчата, ви подивилися фрагмент чудового художнього фільму «Тот самый Мюнхгаузен» за мотивами творів німецького письменника Рудольфа Еріха Распе. Як вам здається чому саме цей фрагмент я вам запропонувала? Яке питання вирішував герцог? «Где будем делать талию?» На яке місце він не хотів опускати талію? На стегна.

Кожна епоха має свої уподобання в одязі. В різні роки талію піднімали, опускали. Доречи, що ми називаємо талією? (Найтонше місце тулуба людини). Сьогодні на уроці ми поговоримо про речі які носять саме на талії, на поясі, про поясні вироби, про творчій процес художнього конструювання. (Презентація 1, слайд 1) Ви навчитеся (Презентація 1, слайд 2) визначати стилі, силуети, читати і створювати ескізи поясних виробів. Сьогодні на уроці ви будете самі собі й художники, і конструктори, тому відповідально поставтеся до всіх етапів роботи. І тоді досягнете успіху: одержите гарний результат. Успіх дарує нам гарний настрій, самоповагу, а здобуті знання з часом можуть вплинути на вибір професії.

Відкрийте, будь ласка, зошити запишіть тему уроку: «Види поясних виробів. Художнє конструювання» (Презентація 1, слайд 1)



ІV. Вивчення нового матеріалу

«Мозковий штурм»

З яких етапів складається процес створення ескізу?

Дякую за вашу активність. Підсумовуючі відповіді сформулюємо етапи створення ескізу (Презентація 1, слайд 3):


  1. Організаційно-підготовчий. На цьому етапі визначають назву виробу, призначення й форму.

  2. На другому етапі аналізують конструкцію раніше виготовлених виробів. Для цього використовують журнали мод, книги, Інтернет, інші джерела.

  3. Далі планують способи вдосконалення конструкції виробу за власним задумом, тобто створюють ескіз.

Перший етап

З давніх-давен людина почала одягатися. А чому? (Вправа «Мікрофон»)



  1. Ніяково було ходити голою.

  2. Захотілося покрасуватися, і одяг потрібен був як прикраса.

  3. Щоб захистити себе від впливу навколишнього середовища.

  4. Надягши шкіру тварин із зубами, пазурами, людина сподівалася, що вона здатна закликати сили цих тварин.

Людина стала одягати на себе … Що? (Шкіри, хутро тварин, рослини). Як ми називаємо те, що одягають на тіло?(Одяг)

У цьому ж значенні раніше вживали і слово плаття. А як можна назвати набір одягу для однієї людини? (Гардероб)

Одним із видів одягу є поясний виріб. Згадаймо, який одяг ми носимо на поясі. (Спідниці, брюки, спідниці-брюки, шорти, спідниця-шорти, бріджі, лосини, капрі). Запишіть в зошити види поясних виробів. (Презентація 1, слайд 4) Релаксаційна пауза: фрагмент художнього фільму «Брилиантовая рука».

А зараз невеличке дефіле. Зустрічайте, найпопулярніші моделі поясних виробів в школі №18.



(Під музику демонструються моделі поясних виробів з коментарем учителя).

Фото 2. Демонстрація поясних моделей одягу

Не випадково на стенді розміщені спідниці, тож мова піде про них.

Сьогодні моделі спідниць різноманітні не тільки за своїм дизайном, але й за видами тканин, які використовують для їхнього пошиття, за способом декорування (Презентація 1, слайд 5). У сучасній моді можна побачити велику кількість різноманітних спідниць. До речи, мода – це тимчасова перевага смаків. У первісному суспільстві виготовлення одягу було особистою справою кожної людини (Презентація 1, слайд 6). Найбільш ефективні форми одягу, матеріал, прикраси ставали предметом наслідування. Так з’явилася мода. Перший одяг первісних людей був у вигляді пов’язки на стегнах, тобто такої собі спіднички. І цей вид одягу дійшов до наших днів. Енне Бурда стверджує, що сучасна мода нікому нічого не нав’язує. Вона дає безмежні можливості у виборі одягу та матеріалів. Спідниці «олівці» (Презентація 1, слайд 7). Їх шиють із тканини цупкої фактури (льон, шерсть, змішані тканини, натуральна або штучна шкіра). Безумовно, краще вибирати натуральні тканини, тому що вони мають кращі гігієнічні якості і добре впливають на здоров’я людини. Спідниці з воланами, рюшами, оборками – з легких тканин (Презентація 1, слайд 8) Актуальні в молодіжній моді міні-спідниці шиють із цупких (джинсових, шерстяних) і легких (шовкових) тканин (Презентація 1, слайд 9). Суперпопулярні спідниці з оригінальним драпіруванням, спідниці годе, спідниця-тюльпан (Презентація 1, слайди 10, 11, 12). Спідниця із запахом (Презентація 1, слайд 13) не обмежує рухи, може бути як об’ємною, так і у формі олівця. У дизайні спідниць часто використовують плісирування, різні складки та їхні групи (Презентація1, слайд 14). Спідниці мілітарі прикрашають заклепками, металевими ґудзиками, воланами, кокетками, драпіруваннями (Презентація 1, слайд 15).


























Щоб правильно підібрати весь костюм необхідно дізнатися який силует найбільше пасує саме вашій фігурі (Презентація 2, слайд 1).



Виступ учениць.

Силует в одязі – це зорове сприйняття об’ємних форм, обмежене контуром. Силуети зазвичай класифікують за ступенем прилягання до фігури людини. Незважаючи на всю різноманітність одягу взагалі і спідниць зокрема, кожну з них можна вписати в одну з геометричних фігур (Презентація 2, слайд 2): прямокутник, трикутник, овал, трапецію. Виходячи з цього основними силуетами є (Презентація 2, слайд 3):



  • прямий;

  • прилягаючий;

  • напівприлягаючий;

  • трапецієподібний;

  • овальний.

Прямий силует характеризується однаковою шириною виробу по лінії плеча, грудей, талії, стегон і низу (Презентація 2, слайд 4). Він ніби вписується в прямокутник. Прямий силует найуніверсальніший, підходить для будь-якої фігури й може бути рекомендований для будь-якого віку.

Прилягаючий силует характеризується значним приляганням по лінії талії та грудей (Презентація 2, слайд 5). Прилягаючий силует можна уявити, як два зустрічні трикутники або дві трапеції. Одяг такого силуету гарно виглядає на тонкій талії з досить широким низом виробу.

Напівприлягаючий силует має невеликий розмір по лінії грудей, незначне прилягання по лінії талії й стегон, помірне розширення донизу виробу (Презентація 2, слайд 6). Напівприлягаючий силует лише злегка підкреслює форми фігури людини.

Трапецієподібний силует характеризується малим розміром верхньої частини одягу (щільне прилягання в ділянці грудей і дуже сильне розширення донизу) (Презентація 2, слайд 7). У силуеті «трапеція» одяг розходиться від плеча або талії донизу. Такі форми одягу рекомендуються для високих і худорлявих людей.

Овальний силует одягу можна спостерігати в спідницях-тюльпанах, шароварах, сукнях на кулісці (Презентація 2, слайд 8). Для такого силуету характерне підкреслення форм у верхній частині виробу, розширена середня частина й злегка звужений низ. Підходить для людей з вузькими плечима й широкими стегнами.

Фото 3. Презентація учениць «Силует в одязі»



Міні-тренінг.

Визначте силует зображених на картках моделей одягу.

Розрізняють такі крої спідниць (Презентація 2, слайд 9):


  • пряма;

  • клинова;

  • конічна (кльош).

На основі крою прямої спідниці можна промоделювати спідницю одно- або двошовну, зі складками, у складку, на кокетці тощо (Презентація 2, слайд 10).

Основу клинових спідниць становить клин. Клинів може бути 4,6,8, 10, 12. Усі вони однакові, розширені до низу, унаслідок чого рівномірно розподіляються м’які складки (Презентація 2, слайд 11).

Основу крою конічних спідниць становить повне коло («сонце») або його частина («напівсонце») (Презентація 2, слайд 12)

Запишемо крої спідниць (Презентація 2, слайд 8)



























Міні-практикум (Робота в групах).

Завдання:



  1. Визначте крій і силует моделі спідниці.

  2. Схарактеризуйте особливості фасону (наявність додаткових деталей, обробки).

Ми ознайомилися з видами поясних виробів, більш детально зі спідницею. Так для чого вона потрібна? (Для носіння кожен день). Якої форми повинна бути сідниця на кожен день? (Прямою, розширеною до низу, звуженою до низу, в складку).

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Другий етап

Переходимо до другого етапу. Яке завдання необхідно виконати на цьому етапі? (Презентація 1, слайд 2)

(Потрібно проаналізувати конструкцію раніше виготовлених виробів)

Історія одягу сягає вглиб століть, переплітаючись із розвитком суспільства та природним прагненням людини до зручності і краси. Для того, щоб повніше собі це уявити, я запрошую вас до подорожі у часі.



Фото 4. Презентація учениць «Історія виникнення поясного одягу»



Історична довідка

Розповідь учениць. (Презентація 3, слайд 1)

  • Ми вже бачили, що одяг первісних людей був у вигляді пов’язки на стегнах, тож саме вона є праматір’ю сучасної спідниці (Презентація 3, слайд 2).

  • У період середньовіччя в Європі слово «спідниця» означало призбираний біля горла одяг завдовжки до колін. Як правило, це був підперезаний одяг. Носили його і жінки, і чоловіки. Тільки в XV сторіччі жіночу готичну «спідницю» було розділено на ліф і власне спідницю (Презентація 3, слайд 3).

  • Доречи, в Шотландії спідниця, вона називається «кілт» (Презентація 3, слайд 4), є національним одягом чоловіків і до тепер. Шотландці із задоволенням носять свій національний одяг все частіше і частіше. Зустрічайте, проїздом до Единбургу гість із Шотландії. (Демонстрація національного костюма Шотландії). Дякуємо.

Фото 5. Демонстрація чоловічого національного поясного одягу Шотландії (спідниця-«кілт»)



  • У Литві, Іспанії, Франції носили по кілька спідниць одночасно. У літку їх кількість сягала восьми, а взимку – дванадцяти. Кількість спідниць часом свідчила про шляхетність її володарки. (Презентація 3, слайд 5).

  • У 1850 – 70-ті роки особливо модною були спідниця-кринолін, спідниця-турнюр, спідниця-полонез. Для підтримування верхньої спідниці використовували іншу жорстку спідницю, спідницю з накрохмаленого полотна, подушку(спідниця-турнюр), дерев’яну чи металеву конструкцію, китовий вус, гумовий шланг з повітрям (Презентація 3, слайди 6,7, 8).

  • В українському національному жіночому костюмі поясним одягом є запаска, плахта, обгортка, дерга. Плахта була більш святковим, а дерга робочим, повсякденним одягом. Запаска відрізняється від дерги мотузочками пришитими до верхніх кутів, які зав’язувалися навколо талії. Дерга ж підперезувалася (Презентація 3, слайд 9).

  • Протягом століть спідниця не раз змінювала форму, але довжина її кардинально почала змінюватися у ХХ столітті. Коко Шанель першою зробила спробу вкоротити спідницю. Вона навіть спрогнозувала, що довжина спідниці зупиниться на відмітці «середина коліна» (Презентація 3, слайд 10).

  • Але спідниці вперто піднімались угору, відкриваючи жіночі ніжки. Революцію спідниці здійснила в 60-их роках ХХ століття дизайнер Британської імперії Мері Куант – вона ввела у моду міні-спідницю, яка не зникає з вулиць і подіумів до сьогодні (Презентація 3, слайд 11).




















Перед вами зразки поясних виробів: на екрані, фото в журналах, готові вироби на вішалках. Як ми назвемо одним словом ці зразки? (Модель) Спідниця може входити до складу ансамблю: спідниця і піджак, спідниця і блуза, спідниця і жилет. Одяг підібраний за кольором, матеріалом, особливостями складових частин називають ансамблем.

Особливості одягу залежать від стилю. Щодо одягу розрізняють такі основні стилі (Презентація 4, слайд 1):



  • класичний;

  • спортивний;

  • романтичний;

  • фольклорний.

Дівчата підготували для нас цікаву інформацію по даному питанню (випереджувальне дом. завдання).

Фото 6. Презентація учениць «Стилі в одязі»




  • До класичного (строгого, ділового, елегантного) належать речі, які мало підвладні примхам моди, усе найбільш усталене, відібране часом, що майже не міняється з роками. Це жакет, карди ган, блейзер, штани зі складкою спереду, жилет, костюм «шанель» (Презентація 4, слайд 2).

  • Для спортивного стилю характерними є погони, великі накладні кишені, кокетки, пояси, блискавки (Презентація 4, слайд 3).

  • Романтичний стиль – це нарядний, екстравагантний одяг. Він має рюші, волани, оборки, мереживо, аплікацію, вишивку, декоративні ґудзики (Презентація 4, слайд 4).

  • Фольклорний стиль–дбайливо зберігає й передає з покоління в покоління особливості національних костюмів (Презентація 4, слайд 5).

  • Для сучасної підліткової моди характерні вироби у стилі «мілітарі» з клапанами, пряжками, кнопками, кишенями, погонами і в стилі «диско», який передбачає використання великих і блискучих видів фурнітури, тканини з люрексом, пайєтками, блиском (Презентація 4, слайд 6).
















Завдання

  1. До яких стилів віднесемо моделі, які ви бачите на екрані (Презентація 4, слайд 7)?

  2. Визначити стиль, силует і крій спідниць, які зображені на картках. (Додаток 1)

Ось ми і проаналізували раніше виготовлені вироби, ознайомилися з деякими поняттями зі сфери культури одягу. Дівчата, як називають людину, яка займається художнім проектуванням виробів? (Модельєр) Назвіть відомих модельєрів. (Коко Шанель, Крістіан Діор, П’єр Карден, Ніна Річі, Джон Гальяно, Валентино, Йоджі Ямамото, В’ячеслав Зайцев, Михайло Воронін, Діана Дорожкіна, Андре Тан, Анна Бабенко, Олеся Теліженко, Лілія Пустовіт, Ксенія Марченко, Ольга Фламі, Оксана Караванська, Олена Іванова). Зараз дівчата ознайомлять вас із яскравими представниками цієї професії.

(Розповідь про видатних модельєрів Коко Шанель, Джані Версаче, Лілію Пустовіт)



Коко Шанель

Я хочу познайомити вас з видатним французьким модельєром Коко Шанель. Вона створила фешн-імперію вартістю 4, 5 млрд. доларів, перевернула світ моди й увійшла в історію завдяки речам, за якими заможні жінки всього світу ганяються і через 40 років після її смерті (слайд 1)

Дитинство Коко Шанель було важким. Її мати померла від тифу, коли Коко була ще дитиною. Батько майбутньої легенди віддав дочку в притулок на виховання черницям, жодного разу після цього не відвідавши її.

У 18 років Габріель Шанель залишила притулок і певний час співала в кабаре, де її головними хітами були жартівливі пісні, одна з них «Хто бачив Коко?», за що їй і дали прізвисько Коко. Через певний час англійський аристократ Артур Кейпел спонсорував відкриття в Парижі першого ательє Chanel у 1910 році, де спочатку продавалися виключно головні убори. Після трагічної загибелі Кейпела в 1919-му Шанель ввела моду на чорний колір в цілому, і на маленьке чорне плаття зокрема (слайд 2)

Багато речей, придумані Шанель, пережили свого творця (слайд 3). Жіноча сумочка 2.55, незважаючи на те, що її дизайн був розроблений ще в 1955 році, до цього часу є об'єктом бажань модниць усього світу Модель знаменитого рожевого костюма (слайд 4), в який була одягнена Жаклін Кеннеді в момент вбивства її чоловіка, президента Америки Джона Кеннеді, і понині не сходить зі світового подіуму.

Шанель померла в 1971 році у віці 87 років.

Коко казала: "Мода йде, а стиль залишається". Вона не гналася за нововведеннями, а хотіла створити образ на всі часи. І це їй сповна вдалося. (слайд 5) Шанель навчила жінок носити брюки, сумки на довгому ремінці, коштовності з біжутерією, спідниці-міді, двоколірні туфлі, тільняшки, маленьке чорне плаття і, звичайно ж, твідовий костюм. Неможливо уявити сучасну моду без досягнень видатної Коко Шанель (слайд 6)













Джанні Версаче

Джанні Версаче народився в Італії 2 грудня 1946 року (слайд 1). Йому від матері дістався талант модельєра, вона була професійною кравчинею. Джанні Версаче весь вільний час проводив у майстерні матері, спостерігаючи за тим, як створюються гарні вбрання. Мати не особливо балувала сина, оскільки він не був її улюбленцем. Все змінилося, коли одного разу вона побачила начерки сина на аркуші паперу. Мати одразу ж взяла Джанні Версаче працювати в своїй майстерні.

Про талант Джанні Версаче швидко дізналися у місті. Йому стали надходити вигідні пропозиції. Версаче почав активно співпрацювати з будинками моди (слайд 2). Але такий стан справ не цілком влаштовував Джанні Версаче, він мріяв заснувати свою компанію. Брат Санто допоміг Джанні організувати свій бізнес. Символом нового будинку моди стала медуза (слайд 3)

Сьогодні вбрання від Джанні Версаче вважаються символом розкоші (слайд 4). Спочатку до творчості Версаче ставилися по-різному. Хтось не сприймав його талант, але не помітити його не міг ніхто. У Джанні Версаче одягалися такі зірки шоу-бізнесу, як Мадонна, Стінг, Елізабет Херлі, Елтон Джон, Джон Бон Джові та інші Джанні Версаче застрелили 15 липня 1997 року в Майамі-Біч (слайд 5). Вбивцю знайшли відразу, але мотив злочину досі не з’ясований.









Лілія Пустовіт

Лілія Пустовіт - відомий український дизайнер (слайд 1). Народилася 9 грудня 1966 року в Вінниці, після закінчення школи із золотою медаллю в 1983 році і виїхала на навчання до Києва. Лілія вибрала факультет швейного виробництва Київського технологічного інституту легкої промисловості.

  У ті роки існувало розподіл випускників, а тому після закінчення інституту Лілія Пустовіт отримала направлення в сусідню республіку Молдавію. Творчий шлях Лілії Пустовіт почався в Бендерах, де вона незабаром стала головним художником швейної фабрики.

  Зірковий час Лілії Пустовіт пробив з початком ринкової економіки (слайд 2) і можливістю вільного творчого розвитку. На початку 90-х Лілія повертається до Києва, починає працювати в центрі моди «Екста». Саме там вона і створює свою першу модну колекцію.

 Ця колекція була представлена ​​в 1994 році у Франції - блискучий успіх для початківця дизайнера зі Східної Європи! Виставка проходила в Тулузі і називалася символічно - Easter Wind («Східний Вітер»).

   Завдяки Лілії Пустовіт з'явився український Тиждень моди - Ukrainian Fashion Week (слайд 3). З 2006 року модельєр випускає лінію POUSTOVIT WEEKEND. Двічі на рік колекції марки POUSTOVIT демонструються на Russian Fashion Week і на Ukrainian Fashion Week. З 2007 року брендові вироби Лілії Пустовіт можна купити в Лондоні, Парижі та Сеулі.

   Лілія Пустовіт входить в сотню найвпливовіших жінок України (слайд 4). Клієнтками Лілії Пустовіт є такі знаменитості, як Софія Ротару і Тіна Канделакі, Крістіна Орбакайте і Руслана, Катерина і Віталіна Ющенко, Віра Глаголєва та Мішель Пфайфер, а також багато інших (слайд 5).









А тепер перейдімо до останнього етапу – створення ескізу виробу.
V. Практична робота.

Створення ескізного рисунка проектованого виробу.



Інструменти і матеріали: аркуш паперу, кольорові олівці, лінійка, ілюстрації виробів, журнали мод та інші спеціалізовані видання, зразки готових виробів.

Можна робити копії з журналів, але мало корости від безглуздого змалювання вбрань. Важливіше творити свій власний неповторний образ, наприклад, використовуючи моделі-аналоги і метод комбінування. У цьому випадку в моделях-аналогах обираються найкращі ознаки і створюється модель, що поєднує ці ознаки. Не слід забувати показники якості готового виробу. Під час створення одягу слід враховувати:



  • призначення виробу;

  • вік людини;

  • будову тіла людини;

  • напрямок моди;

  • стиль;

  • структуру, колір тканини, розміри малюнка.

  • форми и пропорції одягу;

  • гігієнічні, економічні, естетичні та експлуатаційні вимоги до виробу.

Для виконання роботи дівчата об’єднуються у творчі групи.

По закінченню роботи групи проводять демонстрацію розроблених ескізів. Оцінка їх доцільності, відповідності призначення виробу.

Послідовність виконання роботи:


  1. Виберіть моделі-аналоги об’єкта проектування

  2. Розгляньте їх уважно, виберіть кращі на ваш погляд ознаки

  3. Створіть нову модель, використовуючи ці ознаки

  4. Намалюйте ескіз моделі.

VІ. Рефлексія

Бліц-опитування

  1. Як називають людину, яка займається художнім проектуванням виробів?

  2. Які стилі характерні для сучасної підліткової моди?

  3. Як використовують метод комбінування під час проектування виробів?

VІІ. Підсумок уроку

А тепер давайте визначимося, чи співпали наші очікувані результати з результатами вашої праці.



  • Ви ознайомилися з основними поняттями культури одягу?

  • Визначили етапи процесу створення ескізу?

  • Ознайомилися з правилами створення ескізу?

  • Навчилися визначати стиль, силует?

  • Читати і створювати ескізи виробів?

Фото 7. Підсумок уроку – гарний результат.



VІІІ. Домашнє завдання

Вивчити конспект.

Підготувати інструменти і матеріали для конструювання.

За бажанням:



  1. підготувати повідомлення про професії які пов’язані з процесом проектування та виготовлення одягу;

  2. проаналізувати фотографії з домашнього альбому, звернути увагу на особливості поясних виробів різних часів.



Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©wishenko.org 2017
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка