Календарно-тематичне планування із зарубіжної літератури інформаційно-технологічний профіль Рівень стандарту



Скачати 60.04 Kb.
Дата конвертації30.12.2017
Розмір60.04 Kb.

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ІЗ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Інформаційно-технологічний профіль

Рівень стандарту

( ЗІ ЗМІНАМИ, ЗАТВЕРДЖЕНИМИ НАКАЗОМ МОН ВІД 14.07.2016 № 826)
10 КЛАС

На навчальний рік – 35 год.

На тиждень – 1 год.

На текстуальне вивчення художніх творів – 27 год.

На контрольні роботи – 3 год.

На роботи з розвитку мовлення – 2 год.

На уроки позакласного читання – 1 год.

Резервний час – 2 год.

Підручник:



№ П/П

ТЕМА

ДАТА

Дата

(корегуюча)



Примітка

1. Вступ. Із літератури реалізму

1

Загальна характеристика розвитку культури та лі¬тератури XIX ст. Реалізм як напрям у світовій літературі.

Розквіт реалістичної літератури, його зв'язок із розвитком природничих наук. Майстри соціальної прози: Стендаль, О.Бальзак, Г.Флобер, Ч.Діккенс, Ф.Достоєвський, Л.Толстой, А.Чехов та ін. Роль художньої літератури в культурному та суспільному житті ХІХ ст.












2

Стендаль (1783-1842). «Червоне і чорне»

Життєвий і творчий шлях письменника. Синтез романтизму й реалізму в його творчості. Роман «Червоне і чорне», поєднання в ньому соціально-політичного й психологічного аспектів. Гостра критика режиму Реставрації.












3

Конфлікт головного героя Жульєна Сореля з суспільством як сюжетний стрижень роману. Внутрішня драма героя як наслідок цього конфлікту.










4

Жіночі образи роману.










5

Психологізм творчості Стендаля. Багатозначність назви роману.










6

Онорé де БАЛЬЗÁК (1799–1850). “Гобсéк”

Життєвий і творчий шлях письменника. Бальзак і Україна.

Бальзак – видатний французький письменник, зачинатель соціального реалістичного роману. Поєднання реалістичних і романтичних елементів у його художній системі. «Людська комедія» – грандіозна енциклопедія життя Франції першої половини XIX ст., її проблематика і структура.











7

Влада золота та її філософія в повісті «Гобсек». Романтичні й реалістичні риси неоднозначного образу «філософа й скнари» Гобсека. Зіставлення образів Фанні Мальво і Анастазі де Ресто.










8

Із резервного часу 1год. Роль Дервіля в розгортанні й відтворенні подій повісті. Композиція і стиль твору.










9

Фéдір ДОСТОЄВСЬКИЙ (1821–1881). «Злочин і кара».

Життєвий і творчий шлях письменника. Творчість Достоєвського як одна з вершин світової літератури. Філософські, етичні й естетичні погляди письменника та їхнє втілення в художніх творах.

Роман «Злочин і кара» як утілення нового, поліфонічного типу художнього мислення.











10

Філософські, соціальні, психологічні й морально-етичні ідеї твору.










11

Еволюція образу Раскольнікова і розвінчання теорії сильної особистості, «надлюдини». Розкриття складності та суперечливості духовного світу людини.










12

Образна система роману, символіка його назви.










13

Розвиток мовлення 1 . Контрольний твір за романом Ф.Достоєвського «Злочин і кара»










14

Контрольна робота №1 Контрольний твір за романом Ф.Достоєвського «Злочин і кара»










ІІ семестр

15

Лев ТОЛСТÓЙ (1828–1910) «Анна Кареніна»

Життєвий і творчий шлях письменника. Творчість Льва Толстого як явище літератури реалізму. Духовні й творчі шукання та здобутки письменника.

Роман “Анна Кареніна”. Образи-характери роману, пластичність змалювання і психологічна глибина.











16

Суперечливий образ Анни.










17

Образ Левіна, його автобіографічна складова.










18

Паралелізм у композиції роману, особливості стилю. “Діалектика душі” толстовських героїв.










19

Розвиток мовлення 2. Твір за романом Л.Толстого «Анна Кареніна»










20

Позакласне читання. А.Чехов. «Скрипка Ротштльда»










2. Традиції і новаторські зрушення в поезії середини – другої половини XIX ст.

21

Загальна характеристика головних шляхів розвитку поезії сер. ХІХ ст. Нові грані романтичного поетичного світу в творчості «пізніх» романтиків (Ш.Бодлера, В.Вітмена, Ф.Тютчева). Принципи «чистого мистецтва» у поезії (група «Парнас», творчість А.Фета). Світоглядно-естетичні зрушення у мистецтві та літературі.










22

Волт ВÍТМЕН (1819–1892). (Вірші за вибором учителя)

Життєвий і творчий шлях письменника. Вітмен – американський поет-новатор. Збірка “Листя трави», її провідні теми й мотиви. Звернення до вільного вірша (верлібру).












23

Шарль БОДЛÉР (1821–1867). «Альбатрос», «Відповідності», «Вечорова гармонія».

Життєвий і творчий шлях письменника. Ш.Бодлер – пізній романтик і один із зачинателів символізму. Світогляд і естетичні погляди Бодлера і збірка “Квіти зла». Протиставлення дійсності й ідеалу як семантико-образна вісь збірки.

Традиційність і своєрідність вирішення проблеми “поет і натовп» у поезії “Альбатрос».











24

Філігранність поетичної техніки, формальна довершеність і сугестивність вірша “Вечорова гармонія”.

Тлумачення предметних образів як “видимих знаків” ідей, почуттів, душевних станів (“Відповідності”).












26

Із поезії французького символізму

Символізм як літературний напрям останньої третини XIX – початку XX ст. Основні естетичні принципи та поетичне новаторство символістів.



Поль ВЕРЛÉН (1844–1896). “Осіння пісня”, “Так тихо серце плаче...”, “Поетичне мистецтво”.










27

Артюр РЕМБÓ (1854–1891). “Відчуття”, “П’яний корабель”, “Голосівки”.

Поняття про символ як основний засіб поетичного самовираження, його потрактування французькими символістами: спонтанність з’яви, непроясненість і багатозначність, “підказування” смислів і простір для відгадування. Сугéстія (навіювання) як важливий художній засіб символістської поезії. Зняття інформаційно-розповідної функції поетичної мови.












28

Контрольна робота 2 з теми «Традиції і новаторські зрушення в поезії середини – другої половини XIX ст.». Виразне читання напам’ять поезії Ш.Бодлера «Альбатрос» та П.Верлена (1844–1896). “Осіння пісня”. Тести.










3. Роман ранньомодерністської доби

29

Óскар УÁЙЛЬД (1854–1900). «Портрет Доріана Грея».

Життєвий і творчий шлях письменника. Уайльд – письменник англійського раннього модернізму. Естетизм Уайльда, імпресіоністичність стилю.












30

«Портрет Доріана Грея» як осереддя творчості письменника, філософсько-естетичні та моральні проблеми твору.










31

«Портрет Доріана Грея» як осереддя творчості письменника, філософсько-естетичні та моральні проблеми твору.










32

Риси інтелектуального роману










33

Контрольна робота №3. Контрольний твір (письмово)










34

Із резервного часу 1год. Позакласне читання. О.Генрі. «Дари волхвів».










4. Підсумок

35

Узагальнення та систематизація вивченого протягом року матеріалу











Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©wishenko.org 2017
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка