Інтегроване заняття на тему



Скачати 21.17 Kb.
Дата конвертації14.04.2019
Розмір21.17 Kb.

Інтегроване заняття на тему:



Розробила вихователь: Дудар М.А.

Програмовий зміст :

Виховувати культуру дитячих бажань, сприяти встановленню системи елементарних цінностей, позитивного становлення до самого себе і людей; культуру поведінки, вправляти в моральному поводженні у звичних та нових умовах життя; базові якості особистості (людяність, самостійність, працелюбність, розсудливість, справедливість, спостережливість, відповідальність, креативність).

Розвити мову, пам’ять, логічне мислення дітей, уяву, збагачувати словник новими словами.

Закріпити у дітей знання про моральні якості добра, взаєморозуміння, людяність, співчуття.

Навчити дітей уважно слухати художній твір, розуміти його зміст, давати відповіді на поставлені запитання; логічно мислити під час вирішення проблемних ситуацій. Підводити дітей до причинно – наслідкових висновків, оцінювати поведінку свого і товаришів.
Матеріал : прислів’ями та приказками, та розуміти і пояснювати її зміст.
План заняття


  1. Бесіда на тему "Хто свій гнів долає"

  • Що сталося в лісі?

  • Чому ведмедик так поводився?

  • Який настрій у його батька?

  • Як заспокоїти ведмедика (проспівати пісеньку, запропонувати погратися, розповісти казку, пригостити солодощами)?

  • Яка приказка найбільше відповідає змістові цієї картини: "З ким жити, того не гнівати" чи "Багато крику – мало користі"?

  1. Читання аналізу та інсценування казки «Лисиця й Заєць»

  2. Гра «Злі – добрі кошенята»

Хід гри

Діти стають великим колом, у центрі якого на підлозі лежать фізкультурний. Це «чарівне коло», де будуть відбуватися перетворення.

Дитина заходить усередину обруча й за сигналом ведучого (наприклад плескання в долоні, звук дзвіночка чи свистка) перетворюється на дуже злу кішку: шипить і дряпається. При цьому з «чарівного кола» виходить не можна.

Діти, які стоять навколо обруча, усі разом повторюють за ведучим:»Дужче, дужче, дужче…», - і дитина – «кішка» злиться ще більше.

За сигналом ведучого «перетворення» закінчується, в обруч заходить інша дитина, і гра продовжується.

Наприкінці гри ведучий пропонує «кішкам – злюкам» стати добрими й лагідними. За сигналом діти перетворюються на добрих кішок, які лащаться одна до одної.



4. Розв’язання проблемної ситуації.

Якось увечері матусі – кішка зайшла в кімнату до кошенят і запитала:



  • Дітки, що вам приготували на вечерю – кашу чи омлет? Домовтеся між собою й скажіть мені».

Братики почали «домовлятися».

  • Кашу!

  • Омлет!

  • Ні, кашу!

  • Ні, омлет!

  • Ти нічого не розуміє!

  • Ти сам нічого не розуміє!

  • Ти – лизун - підлизун!

  • А ти не вмієш кататися на санчатах!

… Заходів мама й каже:

Допоможіть кошенятам домовитися!??

5. « Дружня ведмежа сім’я»

Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©wishenko.org 2017
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка